Den årliga semestern i Finland

På grund av nytt jobb så blev den årliga semestern i Lovisa, Finland, mycket kortare för min del...
Min sambo åkte dit cirka en vecka innan mig och sedan tågade, bussade och flög jag till Finland.
Trots att visiten blev kort så hann jag umgås med sambon och hans familj, eller kanske kan säga vår familj då vi varit tillsammans i tio år och min familj är hans familj och hans familj är min familj!
En dag så önskar jag att min familj kan komma och besöka vackra och mysiga Lovisa, för staden är verkligen värd att besöka!


Skål för semestern!

Ett måste eller tradition, cheesecake på Café Saltbodan!

Sambons cykel får agera modell i vacker miljö.

Blommor på svärfars sommarkiosk.


Surfer dude!

Malmgård bjuder på riktigt god öl!

Kuckustenens utsiktstorn.

Vacker utsikt från Kuckustenen.

Rosor från svärfar.

Grillmästaren!



Kan sitta här och bara njuta av den vackra naturen!








Sambons cykel fick agera modell igen.


Besök till Strömfors bruk!

Inne i byggnadvårdsbutik i Strömfors, Roseborgs lider.

En kväll bjöd svärfars flickvän in till middag i sitt otroligt vackra hus.

Vackra detaljer och tapeter.

Så himla fint hem!

Dukat för trevlig middag!

Vi fick jättegod mat och efterrätt!

Jag och min älskade sambo!



Kommentarer

Populära inlägg