Jag har nytt jobb!

Precis som rubriken säger, jag har nytt jobb!
Jag är så tacksam över att få denna möjlighet, att vara med i en uppstart av ett företag, vara med och skapa rutiner och utveckla min tjänst inom administration och ekonomi.
Där jag arbetar idag (har vikariat) är jag inte alls glad eller nöjd, jag är varken stimulerad eller tillfredsställd med arbetsuppgifterna, jag har ju knappt några uppgifter.
Där jag arbetar idag har jag haft så lite att göra (ofta suttit sysslolös i flera timmar) och de har inte använt mig på ett vettigt sätt, jag är driven, vill jobba och utvecklas... Men nu känner jag att min utveckling nästan tagit flera steg tillbaka istället, hemsk känsla!
Jobbet har gett mig en ångest som jag aldrig känt förut så nu är jag glad att jag bara har två arbetsdagar kvar där, och ser framemot nya äventyr!
Så som sagt, jag är så tacksam för att jag fått chansen till detta nya jobb.
Och! Jag håller tummarna att jag äntligen hittar hem, jobbmässigt!


Köpte rosor för att fira att nytt jobb.




Kommentarer

Populära inlägg