Myshelg med svägerskan

Min 30årspresent från svägerskan var en spabehandling och hotellnatt i Norrköping!
Himla fint och snällt av henne, tack!
Så i helgen hade vi en riktigt härlig helg med massage, bubbelbad, shopping, god mat och dryck... Och viktigast, trevligt sällskap!
Tyvärr hade jag inte med mig min kamera och min mobil tar inte de bästa bilderna (ny mobil är på gång!), sen fotade jag inte så mycket... tycker jag!
Aja! Lägger upp det jag har från denna toppenhelg!


Min svägerska och jag!

Här ska det bubblas, masseras och äta frukt!

En öl innan vi ska på middag!

Jag testade Kaffe Karlsson för första gången
på Fräcka Fröken...

... och det här var också nåt nytt, Bubbies!
Som en liten glassfylld kaka, supergod!

Middag på Pinchos, min första gång,
som tur va så var svägerskan rutinerad!

Lite popcorn till bordet är inte fel!

Wow, vilken drink... Röda remmar!

Allt var så himla gott!

Mera mera mat!

Kl 20 blev de pyjamas på och Så mycket bättre på TV4!
Och Bridge-blandning.

På söndagen blev det en tomtelatte och lunch
innan hemfärd.




Kommentarer

Populära inlägg