Älskade Gizmo.

Denna dag vill jag tillägna min syster Therese hund Gizmo, som gett sig ut på nya äventyr tillsammans med vännerna som väntade på honom.
Gizmo var en otroligt älskad familjemedlem, han var en hund med mycket karaktär och personlighet.
Så älskad, så saknad.

Jag är glad att jag fick följa dig genom livet, lilla bubben, fina bästa Gizmo-plutten.
Det är med tårar i ögonen och massa kärlek i hjärtat som jag pussar dig på pannan och smeker ditt lilla öra och önskar dig en säker färd, jag vet att du har det bättre där du är nu... Inka tar emot dig med öppna tassar.

När vi åkte hem ikväll, efter ha samlat familjen på landet, såg jag, min syster och hennes sambo ett ljusfenomen... till höger om solen var ett ovalt regnbågsfärgat ljusfenomen... i våra ögon, Gizmo.

Så älskad, så saknad.





Kommentarer

Populära inlägg