30årskalas!

Den 13 augusti hade jag och min svägerska vår gemensamma 30årsfest med temat 50-60tals folkparksdans, så våra gäster fick klä sig enligt temat!
Vi hade planerat i nästan ett år, och helt plötsligt var dagen för festen här!
Och! Det blev hur lyckat som helst, alla som kom på festen var otroligt nöjda och hade väldigt kul, och det gör gott i hjärtat!
Jag och svägerskan (med lite hjälp) kämpade på med att ordna allt och plocka med mat och fika under kvällen så man var trött där ett tag, men man kom igång när bandet började spela och vi kunde slappna av och umgås (dansa!) med våra gäster!
Min fina sambo fick agera fotograf, så här kommer lite bilder (vill inte lägga upp en massa bilder på våra gäster) som han tog från kalaset... Eller folkparksdansen!?


Färdigpyntad lokal!

Bandet hade riggat upp.

Välkomna på folkparksdans! :)

Jag och min fantastiska sambo.

Svärmor och svägerska.

Fort fram med maten, folk började bli otåliga!

ICA fick stå för catering!

Med systrar, systerson och svägerska.

Kalvarna ville vara med och festa.

Våra gäster fick gå på tipspromenad.

Vissa kom åkandes i stil!

Det här blev ett populärt inslag.
Vi fotade nog alla gäster i ramen med olika masker.

Det blev riktigt drag till slut, bandet Three Aces levererade!





Kommentarer

Populära inlägg