Ännu en tatuering.

Ja då kom den söndagen (5 juni) då en ny tatuering skulle göras... Pirrig, nervös, nyfiken och förväntansfull la jag mig på bänken och efter 4 - 5 timmar var den klar.
Den blev kanske lite större än vad som var tänkt och placeringen hjälptes vi åt att komma på, motivet hade jag sett på internet efter googlande.
Motivet är från filmen Pulp Fiction och ska spegla karaktärerna Vincent Vega och Mia Wallace i den berömda dansscenen där You never can tell med Chuck Berry spelas.
Detta är min favoritfilm, och under min uppväxt och än idag så brukar jag och min brorsdotter dra igång låten och dansa som dem i filmen.
Ja jag känner mig smått galen som vågade göra den, men är väldigt nöjd!
Nu säger sambon och mor min att: Nu är det väl sista?!
Ja för nu...


Under tatuering.

Färdiga resultatet på smalbenet.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg