Livet, en skör gåva.

Nu ska jag bli lite djup på bloggen.
I somras hittade jag en svala på backen, en liten fågelunge som trillat ur sitt bo.
Den lilla svalan klarade sig inte, vi hoppades på att den skulle återfå kraften och flyga iväg...
Idag hittade jag bilden som min sambo tog då vi först hittade den lilla svalan... Det började värka i bröstet och jag blev tårögd.
Den fick mig att tänka på livet, att det är en skör gåva och vi måste ta till vara på livet, vara tacksamma för det man har och ta hand om dem vi älskar och håller av!
Min familj är mitt allt. 
Jag tänker ofta på de familjemedlemmar jag saknar, och längtar efter... Alla kan man inte träffa just nu, men jag ska se till att alltid vårda relationen till de fantastiska människor som jag har i mitt liv!





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg