Rensa (pimpa?) blomrabatt!

Nu när hösten välkomnat sig och sommarens grönska börjar vinka farväl för denna gång, så var det dags att ta tag i landets ena blomrabatt... den såg fööörjäävlig ut!
Jag tycker det är kul att få ett ryck och sätta igång med sådant som visar resultat snabbt, så inga jätteavancerade projekt ska tilläggas...
Så! Förra söndagen rensa jag rabatt och plantera lite, och det blev stor skillnad såklart! Höstfint!
Och! Idag pimpa jag lite i rabatten med en guldspray jag hitta hemma... Ja, jag får lite ryck... eller idéer, kanske man säger?!


Den här synen blir man ju deppig av...
Ja, rabatten behöver rensas och bli höstfin!
Påbörjat rensningen, men mycket kvar att göra!
Taadah!
Rensat, planterat och pimpat!
Fint och enkelt arrangemang som livar upp med färg.
Ska införskaffa mera sprayfärg och pimpa mera stenar.
När vi var små målade vi stenarna med farmor.
Jag och katten Flisan satt ute och njöt av solen!


Kommentarer

  1. Det blev så vackert, och en viktig rabatt då det är den första som möter en.

    SvaraRadera
  2. Det är just de där idéerna man ska ha - somliga har fallenhet för sådant där (du) och andra inte direkt (jag) ... Men alla är vi bra på något, kreativa på vårt sätt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ändå ser jag mig inte som kreativ! :-)
      Bara vill få ordning! ;-)

      Radera
    2. Ändå ser jag mig inte som kreativ! :-)
      Bara vill få ordning! ;-)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg