Hem ljuva hem.

Även om jag delar ett hem med min käresta så har jag även ett hem på landet...
När jag är ledig och trött på staden så tar jag bilen till landet för att umgås med mamma, pappa och djuren!
Det känns alltid så härligt att komma hem till landet, men även efter en dag på landet så är det skönt att komma hem igen!
I tisdags var jag ledig och besökte landet för att ladda om batterierna.


Katten Flisan, en älskad vän.

Pluttegubben Gizmo var trötter!

I like your style Smulan!
Sover du gött så där?! Är allt jag tänker!

Sådärja, här har vi Smulan!

Fin mossa, helt enkelt.

Mamma, Gizmo och jag tog en promenad i skogen!

Min fantastiska mamma och söta Gizmo-gubben!

Varför inte fota en tallkotte!?

Lite solsken fick vi i form utav solnedgång!

Solnedgång.


Vart tog vintern vägen?

Vart tog vintern vägen, går vi direkt på vår?
Det tror i alla fall naturen!


Här kommer det nog snödroppar, som inte har nåt med vintern å göra!

Här kommer det skott, fast att vi egentligen borde skotta.



Kommentarer

  1. Det är skojigt att se bilder på djuren nu då vi träffat dem på riktigt!
    Förstod att ni också nu fått snö, fastän ni inte hade det då du tog bilderna.

    Vet inte om jag lyckades få med min förra kommentar där jag skrev att vi ses i februari? Blev nåt strul när jag skulle skriva in sifferkoderna för att få min kommentar publicera.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju lite roligare då när man träffat dem. :)
      Jo då, snö finns det gott om nu! ;)

      Fick kommentaren om visiten, välkomna!♡

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg