Tatueringar.

Den 26 Augusti var jag hos tatueraren igen, och det blev tatuerar Pehr på Deep Cuts som fick "sätta nålen i" mig.
Som vanligt var jag supernervös... senast jag var där gjorde jag min tiger och då gjorde det ganska ont till slut, och så sprang jag på muggen väldigt många gånger!
Nu så blev det "bara" två besök på toaletten och det var inte lika "jobbigt"... Det gick ganska snabbt och inte allt för ont till.
Denna gång blev det att uppdatera mina befintliga svalor med färg så att de såg lite mera "levande" ut, de var så jäkla "platta" innan. 
Nu blev svalorna lite roligare, lite färggladare, mycket bättre!
Sen så gjorde jag en skorpion på foten, mitt stjärntecken. Foten reagerade med att svullna upp ganska skapligt, då jag gjorde tatueringen kring fotknölen. 
Sist, och minst, så gjorde jag två små svalor på höger handled i vita konturer! Tanken med vita konturer är att tatueringen nästan ser ut som scarification.
Jag är väldigt nöjd med alla tatueringar!
Å nu får vi se om jag följer sambons och mors råd... 
"Nu får det inte bli flera tatueringar!"

Hm?!



Insmorda och väl omplastade svalor!

Foten var inte nöjd med den nya tatueringen,
svullnad och värk bultade under plasten.

Svalorna på handleden var liksom de andra tatueringarna
mycket väl omplastade och insmorda!

Svalorna i färg.

November-barn som man är så ville jag självklart ha
 en skorpion med mig.
Skorpionen tar tid på sig att "läka", kommer vara helt nöjd när
den mattats ner lite mera.

Mina vita konturer är lite under construction,
svalorna ska fyllas i en gång till!
Väldans nöjd med att jag gjorde dessa!







Kommentarer

Populära inlägg